Sunteți aici: » Monitorul Oficial Local » Hotărârile Consiliului Județean Covasna » 2010 » HOTĂRÂREA Nr. 148/2010 privind aprobarea Organigramei şi Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna

HOTĂRÂREA Nr. 148/2010 privind aprobarea Organigramei şi Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna

Luni, 20 decembrie 2010

Consiliul Judeţean Covasna, întrunit în şedinţa sa ordinară din data de 28 octombrie 2010, analizând Expunerea de motive a Preşedintelui Consiliului Judeţean Covasna privind propunerea de aprobare a Organigramei și ale Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna,

ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEŢEAN COVASNA
 
HOTĂRÂREA Nr. 148/2010
privind aprobarea Organigramei şi Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna
 
Consiliul Judeţean Covasna,
întrunit în şedinţa sa ordinară din data de 28 octombrie 2010,
analizând Expunerea de motive a Preşedintelui Consiliului Judeţean Covasna privind propunerea de aprobare a Organigramei și ale Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna,
văzând Raportul Direcției Economice precum şi rapoartele de specialitate ale comisiilor de specialitate întocmite în acest sens,
 
având în vedere:
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 –Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
- adresa nr. 1196/14.10.2010 a Direcţiei Juridice şi Administraţie Publică,
- adresa nr. 830/20.10.2010 a Administratorului public,
- discuţiile în plen,
 
în baza art. 91 alin. (2), lit. „c” şi în temeiul art. 97 din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
 
HOTĂRĂŞTE :

Art.1. Începând cu data de 01 noiembrie 2010, se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Covasna, conform anexei nr.1.
Art.2. Cu aceeaşi dată se aprobă Statul de funcţii al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Covasna, conform anexelor nr.2 şi 2a.
Art. 3. Anexele nr. 1, 2 şi 2a fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:
- art. 2 din Hotărârea Consiliului Judeţean Covasna nr. 106/2010 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna.
- Hotărârea Consiliului Judeţean Covasna nr. 122/2010 pentru modificarea anexelor nr. 3, 4 şi 4a la Hotărârea Consiliului Judeţean Covasna nr. 106/2010 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna, precum şi orice alte prevederi contrare.
Art.5. Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se însărcinează Preşedintele Consiliului Judeţean Covasna şi Direcţia Economică din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Covasna.
 
Sf. Gheorghe, 28 octombrie 2010.
 
TAMÁS Sándor
Preşedinte
 
Contrasemnează:
VARGA Zoltán
Secretar al judeţului Covasna
 
 
ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEȚEAN COVASNA
PREȘEDINTE
 
Nr. 10415/14.10.2010

EXPUNERE DE MOTIVE
privind propunerea de aprobare a Organigramei și Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna
 
Ca urmare a aplicării prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 63/2010, începând cu data de 1 octombrie 2010, aparatul de specialitate al Consiliului Județean Covasna funcționează conform organigramei și statului de funcții aprobate prin Hotărârea nr. 106/2010 a Consiliului Județean Covasna, modificată prin Hotărârea nr. 122/2010, având în structură un număr de 119 de posturi, din care 3 sunt funcții de demnitate publică, 71 sunt funcții publice și 45 posturi contractuale.
Potrivit art 68 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. 16 din Legea nr. 330/2009, funcţionarii publici de execuţie, care au dobândit o diplomă de studii de nivel superior în domeniul în care îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfăşurarea activităţii, promovează într-o funcție publică de execuție cu nivel de studii superior, prin transformarea postului deținut de aceștia, ca urmare a promovării unui examen de promovare în clasă.
Astfel în 6 octombrie 2010 s-a desfășurat examenul de promovare în clasă a trei funcționari publici de execuție din cadrul Direcției juridice și administrație publică, care au absolvit studii universitare de licență în specialitatea Științe administrative, respectiv Administrație publică, fiind declarați admiși.
Drept pentru care, propun transformarea posturilor ocupate de aceștia, după cum urmează:
  • 2 posturi aferente funcției publice de execuție de referent clasa III grad profesional superior treapta 1 de salarizare din cadrul Compartimentului relații cu publicul – petiții, se transformă în consilier clasa I grad profesional asistent treapta 1 de salarizare;
  • 1 post aferent funcției publice de execuție de referent clasa III grad profesional superior treapta 2 de salarizare din cadrul Compartimentului administrație publică, se transformă în consilier clasa I grad profesional asistent treapta 3 de salarizare.
În aceeași ordine de idei, conform art. 8 alin. (2) și alin. (8) din Anexa I din Legea nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, promovarea persoanelor încadrate cu contract individual de muncă în funcţii se face prin transformarea postului cu nivel de studii inferior din statul de funcţii, în care acestea sunt încadrate, într-unul de nivel imediat superior specific domeniului în care au absolvit studiile universitare și se încadrează la gradul profesional imediat superior gradului de debutant, păstrându-şi gradaţia avută la data promovării, cu modificarea corespunzătoare a atribuţiilor din fişa postului.
În cadrul Serviciului administrativ-gospodăresc și patrimoniu un salariat încadrat în funcția de referent cu studii superioare de scurtă durată a absolvit studii universitare de licență în specializarea Administrație publică, iar în cadrul Direcției juridice și administrație publică salariatul încadrat în funcția de referent cu studii medii a absolvit studii universitare de licență în specializarea Drept. În baza rezultatului examenului de promovare susținut de cei doi salariați în data de 8 octombrie 2010, propun transformarea postului de referent I cu studii medii din cadrul Serviciului administrativ-gospodăresc în postul de referent de specialitate gr. II, iar postul de referent II cu studii medii din cadrul Direcției juridice și administrație publică în postul de inspector de specialitate gr. II.
În baza referatului Direcției juridice și administrație publică nr. 1196/14.10.2010, propun ca angajatul nou promovat din această direcție să fie mutat, cu postul pe care-l ocupă, la Compartimentul administrarea patrimoniului, cu modificarea corespunzătoare a atribuţiilor din fişa postului.
Luând în considerare cele de mai sus, se aprobă organigrama și statul de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna, numărul de posturi rămânând neschimbat, conform anexelor la proiectul de hotărâre.
Având în vedere cele de mai sus, precum și prevederile art. 104. alin. (2) lit. „a” din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, propun aprobarea Organigramei și Statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Covasna, începând cu data de 1 noiembrie 2010, conform proiectului de hotărâre alăturat.
 
TAMÁS Sándor
Preşedinte
 

Noutăți